A női oldal-borda

Levél nőknek "feladó" nélkül

Levél nőknek "feladó" nélkül

Napi állásszörcsing

2015. március 24. - Hedbusch

 

older-woman-working-in-office-669x469-2.gif

Azon gondolkodom, tudok én horvátul?   Nem!

Le vagyok én tegezve?   Le!

Hívnak engem csapatba játszani, úgy hogy közben nem?   De igen!

Aha!   Akkor én álláshirdetéseket nézek!

Nem titok,  van az a helyzet és kor, amikor az embernek dolgozhatnékja támad. Tudom beteges dolog ez, de mindig a nehezebb, mondhatni rögösebb utat választottam, akkor miért ne szeretnék dolgozni?

Drága Munkaadók? Ha tudnátok mennyi hasonló korú nő és hímnemű lézeng e hazában, akire ez a nagyon érdekes két szó jellemző: Szeret dolgozni! Halkan jegyzem meg, nagy érték.

Egyszer egy nálam ifjabb és vezető beosztásban lévő kolléga, aki gépiesen, egy mosoly nélkül, de értőn tette a dolgát nap- nap után, szóval ő dobta be a légbe azt az azóta már oly sokszor elhangzott mondatot: A munkaerőpiacon amennyit tudsz annyi az értéked és kész. 

Tehát- ahogyan említette egy másik nagyon ifjú és nagyon HR-es kolléganő- : A főiskolát végzett kolléga nem fogja elmosni a bögréjét, mert az ő órabére nem azonos a takarítónőével, tehát amaz dolga a koszolás emezé meg a ganézás. Értem én! Tudom én!

Ráadásul valóban elismerem és fejet hajtok a mai ifjúság tudása és szorgalma előtt, mert valóban létező fogalom. Láttam ifjú apákat táskás szemekkel hazabattyogni este kilenc után, és sosem együtt fürdeni a gyerekkel, vagy lemaradni ovis programokról, mert a cég úgy kívánta. Értem én!

Hiszen a céges autót, a nagy fizetést, az egyéb juttatásokat nem adják ingyen, és valljuk meg ebből lesz a gyereknek jó óvoda, jó iskola, szuper szülinapi gyerekzsúr, és drága cipő a lábára.

Mégis elszorul a szívem ettől is és a magunk  korúak láttán is, mert valahol félrecsúszni látszik ez az egész. Hosszan lehetne erről írni és vitát is lehetne indítani, ahogy van erről vita sok, és legfőképpen a zárt ajtók mögött. Mert kellenek az apák, az anyák, de kell a kocsi, a lakás, a ház, kell a drága nyaralás, kell, kell, kell….

Értem én!  Vajon ők is értik-e hogy kellenek a nagyi korúak is, mert lehet mindössze 50 éves az a „vénség” és jól dolgozik, beszél nyelveket, óriási élettapasztalattal bír. Értem én, más világ van ma már, de azért nem a másvilág!!! Emberek!

Halló!!!! Akkor nekivágok egy újabb hirdetésnek!  Nnna!

Vagyok én öntevékeny? Vagyok!

Van nekem proaktív mentalitásom? Nem hiszem, de orvosnál már régen jártam.

Szeretem én a focit? Nem!

 

Akkor lapozzunk!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://levelnoknekfeladonelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr227301149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása